Becky Del Paramo, famous Pop singer of the 60Us, returns to Madrid after having been away for many years. She had chosen to take care of her international career rather than her daughter, Rebecca, whom she has not seen for the last fifteen tears. The latter has become a television newswoman with a private TV station and is married to the boss, Manuel. The reunion between mother and daughter becomes that much more difficult when Becky discovers that her son-in-law is an ex-lover. The night of BeckyUs arrival in Madrid, the three have dinner and then go to see Femme LetalUs show, a female impersonator crazy about Becky and whom Rebecca used to come watch when she missed her mother too much. Becky soon realizes that her daughterUs marriage is a failure, particularly when Manuel tries to seduce her again and announces his intention of divorcing...