Anna, who has moved abroad, returns for a few days to Barcelona. Back in her home city, she is haunted by her past love Alex as she walks through the neighborhood in which they used to live. However, mass tourism has greatly transformed the city, and, when Anna discovers that their old apartment is now an Airbnb rental, a flood of memories overwhelms her.