The film retraces a delivery mission and captures the lives of two bike messengers in Paris. Both are foreigners. Omar and Marwen came to France in search of a dream and are obliged to pedal to survive. Through this double personal portrait, we discover the daily lives of many young students, along with fathers, who put their lives at stake in order to cope in this new economic system.