Maïko, Tommy's holographic girlfriend, loves him with an endless love - until the day that Tommy leaves her for another girl, a flesh and blood one. Overwhelmed by an unfamiliar feeling, Maïko discovers the taste of her own tears. Tears which transform her flesh and give her a taste for blood.