It could have been a normal day for Virgile, but that's not the way it turned out. After being the victim of a strange attack, the young man is then forced to share a dressing room with Robert Lesmur, the main actor of the play in which he plays an extra. A disturbing character, Robert stimulates feelings in Virgile that will quickly overwhelm him.