Anna, a charming woman in her thirties, runs a small old-fashioned restaurant in the heart of Montmartre. Trapped between her "crazy" mother, her idle brother and her kleptomaniac daughter, Anna really has no time for love...Especially when a tratoria opens just opposite her place...