A car travels along the French coast. Inside the car, a father takes his daughter to Paris to begin her student life, a new life in an unfamiliar city, far from her childhood and from him. This voyage is their first voyage together and perhaps their last. Nothing seems exceptional and yet they both know that they must say goodbye to each other.
In her first film, Mathilde Profit subtlety depicting--employing gazes, things unspoken, and clumsy words--the moment that marks the end of a young woman’s adolescence and the beginning of a new chapter in her relationship with her father.