Mass is a dance video filmed in a single shot depicting forty non-professional dancers. Images of crowds become more and more present, symbolizing the upheavals of our time, successively evoking celebrations, migrations, demonstrations, gatherings, and everyday life in the city. In this way, we work with mass, and all the exhilaration it can inspire. We bring the individual in confrontation with the crowd phenomenon in order to observe the way in which individuals resist or become submerged.