Insurance detective Max is investigating the disappearance of Arthur. The assignment takes him on a long and mysterious journey into the clandestine Aurora Hotel. A unique secretive facility that specializes in elaborate assisted suicide fantasies. While in the midst of an existential crisis, Max starts to question his own perception of reality. Is death the only way out of the hotel?