Opposite worlds collide when Baran, a Turkish gigolo meets Marion, a German pilot, on the beaches of Marmaris. In his pursuit of a better life in Europe, Baran convinces Marion to take him back to Germany, but what starts as an arrangement begins to develop into something deeper. An examination of life's unpredictability and progression from a troubled past, to a complicated present and the hopeful promise of the future.