Ricky, Abby and their two children live in Newcastle. They are a strong family who care for each other. Ricky has skipped from one labouring job to another while Abby, who loves her work, cares for old people. Despite working longer and harder they realise they will never have independence or their own home. It’s now or never; the app revolution o ers Ricky a golden opportunity. He and Abby make a bet. She sells her car so Ricky can buy a shiny new van and become a freelance driver, with his own business at last. The modern world impinges on these four souls in the privacy of their kitchen; the future beckons.