After almost four years of negotiations in Cuba, the FARC and the Colombian government signed a long-awaited peace agreement. It is precisely at this moment in time that we join a squadron of guerrilla soldiers at a camp in Cauca, South Colombia, during the transition to the laying down of weapons.