Koffi is a driver for disabled people or for those with mobility difficulties. Calm and silent, he sets out each day in his vehicle to criss-cross Paris. Terrorist attacks, demonstrations, electoral campaigns: nothing seems to be able to interrupt the suspended turmoil.