A village on the outskirts of Daka. An underprivileged community mainly consisting of children. They want to learn. The Future and Development of the Child (A.D.E) school fights to offer them accessible education, while the rent has increased from 30,000 to 150,000 CFA francs in ten years. The school is struggling to cover costs and to keep its teachers. Philippine went there to bring back this account through a self-financed documentary, to raise funds, and help the A.D.E build its own school building, in order for it to devote all its energy and financial means to children.