Seventeen-year-old Tom is in love with Léa, a one-legged woman fascinated by survival techniques. The problem is that his best friend Quentin is also in love with her. After a challenge by Léa to skin a rabbit, the three set out into the forest. A kind of peculiar and violent rivalry then forms between them.