The end of summer. It's the last night that Cédric will spend with Sofiane and his sick father. To ward off the morbid atmosphere that reigns in the house and to give himself a last memory worth recalling, Cédric suggests that he and Sofiane set out on a nocturnal excursion in their neighborhood dressed only in their underwear.