A film inspired by the 1814 print by Hokusai titled The Dream of the Fisherman's Wife, which is part of the shunga (book of erotic art) Kinoe no Komatsu that traces the misfortunes of a young princess, a pearl diver, who defies the dragon god of the sea to recover a stolen jewel. In his depiction, Hokusai offers a highly erotic vision of this tragic tale in which the monster is protected by brazen octopuses that are enthralled by the charms of the princess. This work uses the process of datamoshing to blend bodies and textures in an underwater arabesque saturated with color.