A captivating and nurturing fantastical journey into a mysterious world of pure geometric light that is constantly changing in tune with music from a faraway place. This is what is offered to us by Kalioscope, a film-painting created by the magic studio of Extasium. It is the product of numerous discoveries, as is the strange, enchanting music sung by Dream Maker that connects with another world.