Môle is part of a trilogy inspired by yoik. Yoik is a form of singing transmitted by the wind: during the transhumance of reindeer in Lapland, the herder finds himself alone and the song of wild nature surrounds him. This song is the vital link with reality that maintains a harmony with the world. Like these herders, I’ve tried to transmit by video the sensations experienced when faced with three familiar landscapes.