This touristic investigation in Berlin frames only the clues and relies only on the signs provided by suspicious, not to say guilty, strollers. The guard in an exhibition room with his eyes glued to his notebook, two men in a hotel room struggling to close a suitcase that is too small. So many false leads sufficiently implied to allow ironic sexual projections to take over and to make the final collage a flourishing of doubtful inadvertent slip ups.