Their names are Micah, Chris, Heena, José Adolfo, Arthur, Khloe, Kevin, Aissatou. They are the voices of their generation in their countries. From Peru to India, from France to Guinea, they fight locally against extreme poverty, social inequalities and climate change. They are the children who will change the world.