Aurélien is charming, but he's tormented. Aurélien is voluble, but he's solitary. Aurélien feels maladjusted, but he's understood everything. Aurélien is autistic. Filmed, he lets words flow freely, liberating a song of prodigious intensity, a mirror held out to us.