Dennis grew up in an orphanage, where his mother left him soon after his birth. He is a special boy, who due to a rare illness is immune to pain. One day his mother turns up out of the blue and takes him to Moscow, where he becomes part of a gang of government employees that extracts money from wealthy people. From then on Dennis, participates in their scams.