Paris. From Charlie Hebdo's attacks to the presidential elections, a journey into the night with young people who don't sleep. Their dreams, nightmares, drunkenness, softness, boredom and tears. The parties, coffee terraces, jobs, the amnesia, their future. 2015, 2016, 2017 : our time.