Thirty-year-old Olga, an expatriate in France, is the fruit of social pressure. She's obsessed with her promotion. At the beginning of summer, she at last receives notification from the parent company in Moscow. This highly awaited meeting will reveal Olga's old demons. All it takes is for Muriel, her best friend, a liberated anti-capitalist, to then defy Olga to find her own voice between the "socially acceptable" and her deepest, unavowed desires. Welcome to Olga's path of initiation, where she will test technologies as a source of the fulfilment of her dreams. There's nothing better than letting algorithms decide in her stead the organization of her vacation! We're off, buckle up and log on!