Traumatised by his mother's death when he was a young child, twenty-year-old Léo lives a reclusive life and constantly relives this tragedy, which he has never been able to get over and for which he feels guilty. At the moment he is about to do something irreparable, he is confronted by the child he once was and by the choice of forgiving himself in order to be free and to take his life in hand.