A story that focuses on 24 hours in the life of Pina (Sandra Milo) a 36 year old woman who lives in the country, and her male visitor Adolfo from Rome, who answered a lovely heart's column ad, and whose personality and outlook are quite different to Pina's. Flashbacks show the pair's lives and fills in some details of their other relationships.