In 1990, in a remote area of Albania, a political prisoner is transferred overnight without knowing where or why. The car transporting him breaks down in the heart of the mountains. The prisoner gets acquainted with his two guards, officials devoted to the Albanian Communist Party. Their personal stories intertwine, tensions burst, just like the history of a country in turmoil.