Twenty-four-year-old Al-Basha is not just a simple Syrian citizen. In the middle of Aleppo destroyed by civil war, his only weapon is his red nose and the smiles of the children surrounding him: he is the last clown of Aleppo and he will give his life trying to brighten the lives of the unfortunate children orphaned by the conflict.