Nine translators, hired to translate the eagerly awaited final book of a bestselling trilogy, are confined in a luxurious bunker. When the first ten pages of the top-secret manuscript appear online, the dream job becomes a nightmare – the thief is one of them and the publisher (Lambert Wilson) is ready to do whatever it takes to unmask him… or her. A suspenseful, edge-of-the-seat whodunit that will keep you riveted till the very end.