Casablanca. Samir, a young Moroccan, makes a living from petty trafficking. One day he's entrusted with emptying out a hangar for a trafficker and encounters Kai there. Kai is an injured illegal immigrant who's waiting to make the crossing to Europe. Initially hostile, Samir ends up helping Kai. A disturbing relationship then starts between them.