A group of carefree party-loving friends get together at a remote seaside villa to spend a day of fun and relaxation. But for the villa's caretakers Nabil and his wife Mira, their arrival brings them face to face with an old acquaintance: Walid, the mobster leader of the group. Their meeting rekindles memories of a bitter and violent past.