Ely is 17 years old. She works a few hours after school at a pet shop. When Ely finds out she’s pregnant, her inner world explodes. She tries to carry on with her daily routine as if nothing had changed, but she is afraid and upset, and she knows that, whatever her decision, there is no turning back.