Rolex le Portugais tried things out in Burkina Faso with no success. Here is back again in Abidjian to earn lots of money. With his friends, aged between fifteen and twenty-five, he makes ends meet through Internet scams, or by scoring some change from white women searching for love or sensations, which they then fritter away in drink or in clubs. The protagonists belong to a young generation going through transformation and disorientated by years of civil war, who intend to do nothing less than collect the colonial debt.