Somewhere in Italy, Daniela takes in Fouad, a Moroccan immigrant. He lives in her home for two years. To allow him to get his work papers, she accepts to marry him. But very quickly, she realizes that Fouad has feelings for her and feels very uncomfortable with the idea of a fake wedding with someone who really loves her.