The life of Milica changes dramatically when her grandmother, who is raising her, falls seriously ill. Her uncle Goran plans to take her to to his home in Germany, but due to border crossing regulations concerning children, he must pretend that she is his son, whom he has left at home. Goran must try to gain young Milica's confidence, but it's not an easy task.