Anthony lives in a small coastal village beside the Mediterranean. At school, he learns to repair boats, and, with his friends, he experiences thousands of adventures. Anthony's problem is that he speaks too much, moves too much, and also fights too much. When he's eighteen years old and about to sit his vocational training certificae, his teachers ask him to grow up and to become an adult. "Changing is difficult," he retorts. However, this summer, Anthony has discovered something about himself: under water, he is a different person.