Based in Brittany, twelve musicians take part in an innovative training program held by the Kreiz Breizh Akademi. They venture into distant lands where each of them must come to grips with a very different musical culture from their own: oriental music. Over four seasons, we become immersed in this adventure and witness the birth of a new musical creation.