Patrice is sixty years old. Six feet tall and white-haired, he accompanies Angelina, his three-year-old daughter to the day care center. For this sixty-year-old, whose daily life mainly keeps to the beat of the rhythms of Angelina's needs, a rewardingly disruptive adventure will reconnect him with his past.