The musicians from the Madagascar All Stars, the six biggest names in Madagascan music, all veterans of the international scene, come together to create "a sound" for Madagascar. They unite to raise awareness of the fragile natural resources of the island of their birth. Shot with a single camera, without commentary, the film follows them into the intimate world of musical creation, staying as close as possible to the music as it emerges.