At a student party, Mariam, a young Tunisian woman, catches the eye of Youssef. A few hours later, she wanders the streets in a state of shock. It's the beginning of a long night during which she will have to fight for her rights and dignity to be respected. But how can justice be done when the perpetrators themselves are the arbiters of justice?