Danielle Darrieux is almost a hundred years old and is as playful as a little girl. In this film, she joyfully talks with a director about a film in pre-production. She may have to sing and play with her grandson and an incredible theater actress in her own home. The atmosphere on set promises to be dramatic and dizzying: the filmmaker already sees himself in it.