Akira is a young man in his twenties. Raised in Japanese culture by his parents, he was abandoned in the middle of Paris when he was eight years old. Since then, he has managed to survive as best he can. Determined to appeal to the woman next door, he wants to take his life in hand and starts looking for a job. Already psychologically weak, the world of work is not going to do him any favors and the only way for him to escape is a dark and bloody reverie.