Madame Saïdi is the portrait of an Iranian actress unlike any other. More than seventy years old, she is the mother of a martyr, a renowed figure of Ali Abad, a working-class neighborhood in the south of Teheran, and has become, at a late age and to everyone's surprise, a movie star.