Overprotected by his mother, Daniel is a young teenager living an isolated and reclusive life cut off from the outside world. He is forced to go through the tiresome and oppressive daily routine set up by his mother. Daniel's life is turned on its head when a new girl arrives in the neighborhood. Her presence makes Daniel question his happiness.