Florie, a young mother living on Reunion Island, takes part in the "Diagonale des Fous" (The Madman's Diagonal), a world famous ultra-marathon race. For three gruelling days and nights, she runs across the mountains of her island, inspired to push herself to her limits. But Florie is no average runner: she must also face up to the demons of her past.