In a small commercial harbour in the south of France, two Moroccan sailors are watching over ferries that were abandoned by ship-owners. Young Syrians make a stopover to load their cattle, African traders prepare a convoy of second-hand vehicles. Men, machines, and animals transit through this space open onto the sea.