In a remote village, young Luka has already seen the worst. His father's illness and his close relationship with his mother have made him the man of the house. During the male nurse's daily visit, an unexpected invitation to lunch awakens his jealousy. He decides to also bring along his own guest. Loosely inspired by Georges Bataille's childhood.