Two actors, Jean-Pierre Léaud and Zouzou, are locked in an apartment divided into two zones, a cold room and a warm room, both of which are torture chambers. Between these two spaces, there is a bed, surrounded by the travelling rail, on the carriage of which can be seen, at one moment, Zouzou lying dead, while Leaud slices his wrists with a piece of film roll.