While we commemorate the centennary of Jack London's death, the FX director Goby adapts To Build a Fire, the famous short story by the American author. It recounts the tragic tale of a man and his dog trying to survive in the hostile and glacial nature of the Yukon.
Enter into our polar Western and experience the glacial cold by embarking on a sensory journey.